U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
De reclame voorbij
Medium :
Boek
Omvang :
73 pagina’s
Publicatiedatum :
01 februari 2012
In Yindo sinds :
12 maart 2012
Omschrijving
Dit boekje schetst een perspectief voor de toekomst van het vak 'Industriële marketing' rond het moment dat de leergang Industrial Business Marketing and Innovation wordt geïntroduceerd door TSM Business School, een onderdeel van Twente School of Management(TSM). De basis voor het onderwijs in het vak industriële marketing werd gelegd door de Stichting Techniek en Marketing (STEM), waar in de loop van ruim twee decennia een leergang 'Techniek en Marketing' werd ontwikkeld, waarvan de kern is geïntegreerd in het huidige TSM-programma. Door de lessen die uit de historie van STEM kunnen worden geleerd te koppelen aan een evaluatie van wat er de komende jaren nodig is qua kennisopbouw en kennisoverdracht aan het marketingpersoneel binnen onze Nederlandse industrie, ontstaat een breder kader waarin de nieuwe TSM-leergang een centrale plaats inneemt. Door vooraan in de klas te zitten - juist op het gebied van industriële marketing kan onze industrie mee blijven doen met de wereldtop bij het verkopen van technische vindingen en producten van eigen bodem in een steeds klantgerichter wereld, óók als het gaat om b2b markten waarop hoogwaardige technologie wordt verhandeld.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Krijn de Best
Krijn de Best is geboren in IJmuiden. Hij komt naar Amsterdam, waar hij organisatiepsychologie studeert. Hij werkt over de hele wereld en gedurende zo'n zeven jaar op en af op Curaçao en Aruba. Hij schrijft vak- en studieboeken tot hij aan de Cura-crime thrillers begint. Na Waaigat en Blaauwbaai is Brakkeput zijn derde in de reeks. De inspiratie deed hij op tijdens zijn verblijf op de eilanden. Sinds 2000 woont hij met zijn gezin in La Chapelle Montbrandeix. Zelf verdeelt hij zijn tijd tussen Frankrijk en Amsterdam. Hij is voorzitter van Stichting Nepal, mede eigenaar van Stem Industrial Marketing Centre en is als Professeur chargé de cours verbonden aan de universiteit van Limoges.
Barend Toet
Informatie over de uitgever
Leonon Media is een zelfstandige en onafhankelijke uitgeverij. De uitgeverij is opgericht in het najaar van 2002. Wij geven boeken uit die een literair, maatschappelijk of cultureel draagvlak hebben in de Nederlandse samenleving. Door deze pluriformiteit aan uitgeefsensoren beogen wij met name nieuw talent een kans te geven om gepubliceerd te worden.
Al onze boeken zijn vrij verkrijgbaar in boekhandel, bibliotheek en vele webshops. Natuurlijk zijn al onze boeken ook te bestellen bij www.leonon.nl.
http://www.leonon.nl
Alle Yindo-titels van Leonon
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 1,35
- Permanent op boekenplank - € 10,17
De reclame voorbij