U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
										
									
								
									 
								
							 
						 
					 
					
				 
			 
			
				
				
					
						
						
						
							
						
						
						
							
								
								
								
									
									
    
        Zorgmarketing in de praktijk
    
        Medium :
        Boek
    
        Omvang :
        246 pagina’s
    
        Publicatiedatum :
        05 april 2007
    
        In Yindo sinds :
        11 augustus 2013
    
        Omschrijving
    
        Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.
In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthema’s de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de uitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich gesteld zien. 
'Zorgmarketing in de praktijk' bevat praktische handvatten voor het opstellen en invoeren van een marketingstrategie. Het boek legt de link tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen, en helpt zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Het boek bevat meer dan honderd marketingvoorbeelden van een breed scala aan zorgverleners. 
'Zorgmarketing in de praktijk' is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips, en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo.
    
    
    
	
        
            Lezers van deze uitgave lezen ook...
        
                
                    Voor deze uitgave zijn geen gerelateerde titels gevonden...
                
            
    
    
    
    
	
        
            Meer boeken uit de serie
            “Koninklijke Van Gorcum”
        
                
                    Deze serie bevat nog geen andere boeken...
                
            
    
 
								 
								
									
									Complete inhoudsopgave van deze uitgave
									
										
											
											
											Inhoudsopgave wordt opgehaald... 
									 
								 
								
									
									
	
    
    S. van Leeuwen
     
		
    
        Meer boeken van
        S. van Leeuwen
    
            
                Geen andere boeken gevonden...
            
        
    Alle uitgaven van S. van Leeuwen.
	 
     
 
								 
								
									
									Informatie over de uitgever
									
    
    Koninklijke Van Gorcum (sinds 1800) publiceert (digitale) leermiddelen voor HBO en Universiteit. Daarnaast is Van Gorcum uitgever voor de professionele en wetenschappelijke markt. Vakgebieden waar de uitgeverij zich op richt zijn o.a. Verandermanagement, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, Human Resource Management, Zorg & Welzijn, Onderwijskunde, Pedagogiek, Filosofie en Cultuur & Historie.
    
    Alle Yindo-titels van Koninklijke Van Gorcum
								 
								
								
							 
						 
						
						
						
						
						
						
						
						
							
							
	
								
									Deze uitgave kan niet worden geleend in Yindo (isAvailable==false). Mogelijk heeft de uitgever hier geen toestemming voor gegeven.
								
							
 
							
							
							
								Zorgmarketing in de praktijk