U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners
Medium :
Boek
Omvang :
298 pagina’s
Publicatiedatum :
01 juni 2005
In Yindo sinds :
30 augustus 2012
Omschrijving
De serie Brugboeken (www.brugboeken.nl) is bestemd voor het 1ste en 2de jaar van het Hoger Onderwijs. Het brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners is primair bedoeld voor studenten aan de Hogere FM-opleiding, facility managers binnen bedrijven en instellingen en managers van commerciële aanbidders van facilitaire diensten. De grote meerderheid van facilitaire organisaties staat nu voor de uitdaging zich te ontwikkelen van leverancier van producten en diensten voor anonieme afnemers, naar een leverancier van klantspecifieke producten en diensten. Dat betekent vooral een ommezwaai in denken waarbij het aangaan en bouwen van klantrelaties centraal staat. In Marketing voor facilitaire dienstverleners worden de verschillende facetten van marketing die hierbij komen kijken op een praktische manier uiteen gezet.
Lezers van deze uitgave lezen ook...
Voor deze uitgave zijn geen gerelateerde titels gevonden...
Meer boeken uit de serie
“Academic Service”
Deze serie bevat nog geen andere boeken...
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Herman Kok
Meer boeken van
Herman Kok
Geen andere boeken gevonden...
Alle uitgaven van Herman Kok.
Informatie over de uitgever
Al ruim 25 jaar geeft Academic Service toonaangevende boeken uit, verdeeld over de fondsen Management, ICT en Educatief.
Academic Service is een imprint van Sdu Uitgevers.
Alle Yindo-titels van Academic Service
Deze uitgave kan niet worden geleend in Yindo (isAvailable==false). Mogelijk heeft de uitgever hier geen toestemming voor gegeven.
Brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners