U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Content, 2e editie
Medium :
Boek
Omvang :
432 pagina’s
Publicatiedatum :
25 januari 2022
In Yindo sinds :
25 maart 2022
Omschrijving
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd! Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.
• Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
• Geactualiseerde versie 2022.
• Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.
• Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 9,99
- Permanent op boekenplank - € 29,99
Content, 2e editie