U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Eén fan per dag
Medium :
Boek
Omvang :
176 pagina’s
Publicatiedatum :
31 januari 2017
In Yindo sinds :
23 januari 2017
Omschrijving
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!
- Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.
- Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Jos Burgers
Jos Burgers (1951) is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen en auteur van vele bestsellers, zoals Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, No Budget Marketing, Een hogere prijs is pure winst en Relatiebeheer als Groeistrategie. In de afgelopen 35 jaar deed hij ruime ervaring op in marketingfuncties, in het onderwijs en als zelfstandig marketingadviseur.
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 7,99
- Permanent op boekenplank - € 15,99
Eén fan per dag