U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Contentstrategie voor het web
Medium :
Boek
Omvang :
176 pagina’s
Publicatiedatum :
25 januari 2012
In Yindo sinds :
11 maart 2012
Omschrijving
Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Karel Kolb
Karel Kolb houdt zich bij feeder bv bezig met contentstrategie en contentmarketing. Welke rol speelt relevante content bij het commerciële succes van online bedrijven? Deze en andere vragen beantwoordt feeder dagelijks voor bedrijven als Sanoma Media, De Telegraaf, Kluwer en AccountView. Eerder schreef Karel een boek over contentsyndicatie op basis van RSS.
Joery Bruijntjes
Drs. Joery Bruijntjes is Marketing & PR adviseur en helpt zodoende bedrijven met het optimaliseren van hun online marketing. Hij heeft zijn eigen bedrijf (Sparkly Media) dat zich specialiseert in strategisch advies, producten en diensten op gebied van content marketing.
Informatie over de uitgever
Van Duuren Media is uitgever van computerboeken, studieboeken, fotografieboeken en managementboeken.
http://www.vanduurenmedia.nl
Alle Yindo-titels van Van Duuren Media
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 4,49
- Permanent op boekenplank - € 14,95
Contentstrategie voor het web